pepparkakssnopp

2007-12-22 @ 17:39:26
Helt klart en bättre dag idag, var tvungen att lägga ner pluggningen ett par dar
eftersom det tar knäcken på mig. stressen över det där håller på även på
nätterna, jag sover sjukt dåligt med huvudvärk, mardrömmar och vaknar
jättekissnödig. då får man lyssna på sin kropp och säga stopp ett tag.

idag då, städat köket ordentligt, med syrran. var mammas morsdagspresent,
haha den kom liiiite sent. sen har jag och sis gått en lång promenad med
vovven runt strömmen. mycket uppfriskande.
bakade nyss pepparkakor, jag var tvungen att göra en snopp,
den åt jag upp direkt när den kom ur ugnen  :)

har pratat med sandra också, känns mycket bättre då,
så himla snäll tjej alltså. ska terrorisera henne med sms
så att hon och jag ska gå ut på juldan. hehe.

ikväll blir det tv-spelskväll med syrran och hennes joel,
ska bli trevligt, och de kan båda förvänta sig SPÖ !

imorgon ska vi till Finspång, kusin Tove fyller äntligen 18 bast !
då får jag träffa mitt söta kusinbarn Ester, världens goaste unge alltså.



"deprimerad emellanåt, det jag bär på är svårt
jag tycker synd om mig själv när jag jobbar för hårt"

31 dagar kvar

bejbi


/ A.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Jag håller på med en liten undersökning, och skulle bli jätteglad om du hade lust att svara på en fråga. Frågan är: Hur firar du jul?

2007-12-22 @ 17:45:34
Postat av: pej

Måste bara skriva att jag tycker du har e snygg blogg :-)
GOD JUL!!!
Kram

Postat av: charlotte

Att du min kära anna, väljer att göra ett manligt könsorgan som kan vara det fulaste som finns
(väldigt funktionell liten sak, dock .... i mitt fall har man ju då funnit nån med allt annat än liten måste ju tilläggas till vår perversa fantasi vi delar :D :D haahaha) för att då fortsätta på min mening - ÄR HEMSKT ATT DU VÄLJER ATT GÖRA!
julen är något fint, så snälla förstör inte den för du är så överpilsk när din karl inte är hemma ;D
Miss u babe, IKVÄLL KOMMER JAG HEM

2007-12-23 @ 09:27:12
URL: http://kamlinskan.bloggagratis.se
Postat av: Jakob

Bra att du tar dig i kragen lite min finaste. Visst att det kan vara svart ett tag. Men det ar bara att hoppa upp pa hasten igen och fortsatta. Alskar dig och kommer att stotta dig i allt det du gor. Kyssar din Jakob

2007-12-23 @ 21:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback