Glada nyheter

2008-12-10 @ 15:05:12
Tycker att det mesta i livet är positivt just nu och jag
tänker njuta och ta vara på det och också vara stolt
över mig själv!

En glad nyhet är att Coldplay kommer till Sverige i sommar.
Biljetterna släpps imorrn och jag kommer sitta bänkad framför
datorn för att få tag på ståplatser. Lycka lycka lycka säger jag bara!



Om en timme ska jag traska ner på stan i det bläiga vädret för att
gå en sväng på stan med Jakob. Måste köpa julklapp till mamma.
Sen ska vi hem hit en sväng innan det är dags att äta middag på
Durkslaget som ligger kvarteret ifrån mig. Det blir en avskedsmiddag
då Jakob åker utomlands 4 månader och jag i 3.

För nu är det 21 dagar - alltså 3 veckor kvar till utresa !

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback