God Jul - Jul är Kul !

2008-12-25 @ 11:40:24
God jul ! Det var väl på tiden att skriva ett inlägg här.
Jag har haft en mysig jul, ätit god mat - och även i år har
jag lyckats att inte äta mig sådär äckligt mätt som de flesta
svenskar brukar göra vid julbordet. Julgodis har stoppats i mun
även det i måttlig mängd. Dock har jag kanske missbrukat julmust.
Men det hör till för mig. Fick fina julklappar av min familj, så som
pengar, stekpanna, skålar, taco-set, hörlurar, kent-boxen, presentkort,
drinkbok och diverse. Känns som att min familj har nåt slags syfte med
klapparna i år - ska jag flytta hemifrån tycker ni? Bra, det tycker jag med :)

Idag ska jag faktiskt jobba, men det är bara 4½ timme från 13.45 till 18.15.
Det ryktas om utgång för väääldigt många ikväll men jag tror inte att jag ska
ut idag, fast jag har köpt dricka ifall jag ångrar mig. Ska ju faktiskt ut på lördag
då det är avskedsfest ! Vi får helt enkelt se vad som händer efter jobbet...






.

Kommentarer
Postat av: sis

hallå, drink-boken du fick av mig då?! :o

2008-12-26 @ 12:29:27
Postat av: anna

det står ju där blindstyre

Postat av: anna

det står ju där blindstyre

2008-12-26 @ 14:10:31
URL: http://kentberoende.blogg.se/
Postat av: Josefina

De blev nog VÄLDIGT roligt för dig met utgången igår:D

2008-12-26 @ 20:32:09
URL: http://jokiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback