Gud vad jag njuter!

2008-12-21 @ 15:36:34
Herregud, om ni visste hur jag njuter av en ledig helg!
Igår var jag på stan med syrran, åt god lördagsmiddag
och spelade spel mm med syrran och hennes kompisar.
Knäck bakades på dagen också, och vi gjorde ett pepparkakshus.
Senare på kvällskvisten rensade jag rummet och tog fram
saker som jag ska packa ner i backpacker-ryggsäcken.
10 dagar kvar nu - helt otroligt !



Idag har jag och mina syskon bakat pepparkakor och gjort
kola på förmiddagen. Har även hjälpt mamma i tvättstugan.
Om en stund ska jag och mamsen köpa julgran och ikväll
ska jag laga en GOD middag till hela familjen. kommer bli
supergott !

.

Kommentarer
Postat av: anna

Om en liten vecka är du påväg till ditt livs äventyr!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback