Hulda my love

2008-12-13 @ 13:40:06
Gårkvällen med Anna var mycket mysig. Vi åt otroligt god mat
samtidigt som vi kollade på Idol. Sen tog vi fram chipsen såklart  ;)
Kevin vann och jag hade inte väntat mig något annat. Duktig kille det där!

 


Anna fick en present av mig, Hulda heter hon. Visst är hon sjukt fulsöt?
We love her. Speciellt Anna, höll henne hela tiden och somnade med henne
i famnen också. Vi hade ställt klockan på 06.55 för att se Lucia på tv 07 men
vi sket i det när klockan ringde kan jag lova.

Lördagskvällen ska jag spendera på jobbet, vilket inte känns alls kul för stunden,
speciellt eftersom jag ska jobba kväll imorgon också. Fy jag skulle vilja vara ledig
typ tre dar i rad nån gång och bara slappa. Men icke, här jobbas det! Inte för att
jag ska klaga egentligen, jag har ju ett jobb och jag får jobba mycket och tjänar
bra med pengar. Men när man gör det hela tiden så vill man gärna ha lite ledigt
ibland också. Ska ju i och för sig vara ledig i 3 månader snart...

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback