i love make up

2008-12-14 @ 14:45:20
Den 27e ska jag ha avskedsfest. Jag har hyrt lokal, bjudit 30
personer, beställt coctailklänning och bokat sminkning på Make Up Store
Ska bli jättekul att bli sminkad där, det blir tredje gången för mig. De är
himla duktiga och har massa fina produkter. Efter sminkningen får man
välja produkter för 500 kr.




Nog om fåfänga. Det kommer bli en kul kväll men också en vemodig sådan.
Säga hej då till allihopa :(  men jag hoppas kvällen blir oförflömlig och att
jag kan ha med mig den som ett fint minne på resan. Nu hoppas jag bara
att så många som möjlgit av dom jag bjudit kommer att dyka upp !

.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Kul att man är bjuden då=( Puss

Postat av: Emma§

Älskar att bli sminkad på make up store :D!Sjukt kul

2008-12-15 @ 13:04:54
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback