kissar på mig

2008-12-09 @ 20:26:54
Min lediga dag har sett ut såhär:

Vaknade av alarmet 9.20, upp o hoppa och göra frukost,
kasta i sig den och gå ner för att möta Anna H för solning.
Sen hem och gå ut med vovven, laga mat och se Armageddon
för mig själv och tårarna rann. Gick till gymmet som lovat och körde
ganska hårt. Lämnade av mamma på hennes jobb vi halv 6 förut
och så åkte jag till mitt Ica och köpte lite gott och så åkte jag vidare
till Henka och var där ett par timmar. Han får mig att skratta så jag
nästan kissar på mig !



Kollade mitt antagningsbesked på studera.nu, jag sökte ju tre stycken
distanskurser till vårens andra halva och jag blev antagen till alla tre.
Så nu gäller det att välja vilken av dom det blir. Kriminologisk metod,
kriminologi: risk för våld, eller förvaltningsrätt. Det lutar rätt mycket åt
kriminologi: risk för våld.

Nu ska jag äta lite mat och sen lägga mig i sängen och se Hells Kitchen,
ska upp 04.45 imorrn bitti för att åka till jobbet. mindre än tre veckor kvar
att jobba på mitt ICA, för detta år i alla fall, sen kommer jag ju tillbaka i april!
Jag trivs himla bra på mitt jobb faktiskt. Kommer sakna mina galna, söta
ICA-tjejer rätt mycket när jag är borta, det ska ni veta !

puss och godnatt för mig.

Kommentarer
Postat av: linn

är jag en de där söta?(A)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback