mammas "misshandel"

2008-12-12 @ 15:37:48
Var på mammas jobb förut och hon fick sticka mig i fingret (läs: misshandla)
för jag skulle kolla mitt HB-värde. Det var som trott, en aning lågt, men ingen fara.
Nehepp, vi kollade blodtrycket oxå. Det var normalt. Kollade detta för att jag har
haft yrsel en längre tid, till och från. Får ringa till vårdcentralen istället så kanske
de kan hitta felet på mig.

Nu väntar jag på att klockan ska bli lite innan 18 så att jag kan sätta mig i bilen
och åka till mitt jobb och hämta upp min söta Anna Hofström. Vi ska handla
mat och annat gott (chips...) och se idol-finalen ikväll. Kommer bli hur mysigt
som helst ! Synd att inte linnet joinar, men hon vill hellre va en mes och se
dolphins spela. Knasunge.

19 dagar kvar !

.

Kommentarer
Postat av: linn

kan passa på att tillägga att delfinerna förlora med 20 pinnar. matchen var kass...men onsdag kanske:D knasunge kan du va själv för övrigt;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback