Min dag

2008-12-15 @ 11:32:05
Idag har jag hittills hunnit äta frukost, se ett avsnitt LA Ink och
bestämt tilltugg till coctailpartyt. Nu ska jag gå ut med min söta vovve
och sen laga lunch. Sen måste jag faktiskt gå till gymmet som jag inte
har varit på på ett par dagar. Efter det ska jag jobba lite hos pappa, fixa
lite småsaker och planera lite och efter det ska jag till min granne Anna J.
Jättekul att vi har blivit grannar "igen", som vi typ var när vi var små !
Ikväll ska jag fika med Victor på Fräcka. Fullt upp med andra ord.


sötaste vovven  <3

.

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha, fika i eftermiddag? Eller ska du jobba? Puss

Postat av: Matilda

nee har en tenta då=( hela veckan ser körd ut, har en tenta på fredag oxå. suck

2008-12-15 @ 13:48:13
URL: http://mathy.blogg.se/
Postat av: Morbrodern

Du skulle ju ALDRIG mer fika på FF!!!? Jag har stöttat dig genom att avstyra flera fikaförsök på nämnda inrättning... :-/

2008-12-15 @ 16:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback