Min söta Anna

2008-12-19 @ 23:19:21
Sista gången på bra länge jag jobbade till 22.15. Och nu är det bara
4 arbetspass kvar innan jag åker. Nu har jag ledig helg, första HELA
på 2 månader. Ledigheten är mer än välkommen kan jag lova!

Idag var jag och växlade pengar på Forex och tog foton till visum.
Listan blir allt kortare och det är sjukt att det är 12 dagar kvar tills
jag åker. Jag har inte fattat det än. Kommer nog inte göra det förens
jag sitter på planet.

Nu är min Anna här och vi ska se film och mysa!
puss på henne   <3

Kommentarer
Postat av: Susan

fin blogg ;)

Postat av: Julia

ha det bäst på resan! skönt att komma bort från det vanliga livet ibland

2008-12-20 @ 19:12:58
URL: http://jsomijulia.se
Postat av: Sandra

Gu vad skönt, vill med åka iväg och bara ha roligt! :)



Ang. P-piller så var jag och hämtade ut ett par efter att jag fyllt 20 och det kostade 550 kr för 6 månader, jag höll på att storkna :/

2008-12-20 @ 19:24:28
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback