nu har jag resfeber

2008-12-26 @ 21:38:32
Tjocka släkten har varit hos oss idag och firat jul.
Det har varit trevligt ! Jag vann inget på julklappsleken, buhu :(
Mitt söta, urgulliga, busiga kusinbarn Ester gick upp med mig på
mitt rum där jag har massa saker utspritt inför resan och hon påpekar
va stökit! Japp, det har hon rätt i, det ligger en massa saker där. Jag
förklarade för henne att jag ska packa allt i den stora väskan och att
jag ska flyga flygplan långt bort. Då sken hon upp och berättade stolt
att hon minsann har flugit flygplan till Italien.

Jag har verkligen börjat få resfeber nu, det pirrar i magen och känns
helt ofattbart att jag snart åker. Jag kommer sakna massa folk så
otroligt mycket. Imorgon är det avskedsfest med ca 25-30 personer.
Hoppas man inte blir allt för tårögd ;) . Min Anna H ska hjälpa mig med
allt imorrn inför partyt så jag ska hämta henne på jobbet 22.15 (snart!)
så ska hon sova här. Hon är mitt lugn är hon, min bästaste och min 
stjärna! underbar är hon!  Hon begärde att vi skulle åka förbi donken
och äta innan vi åker hem hit. gött efter all julmat som jag är så trött på.

puss på er!

Kommentarer
Postat av: patricja

Jag har också resfeber. Är helt nervös. Nu är det bara en dag kvar tills du åker, jag åker idag. gahh liksom. Vi kanske ses i thailand då. ha en jätte bra resa! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback