snart byter jag ut detta väder...

2008-12-08 @ 13:35:08
Det regnar nu. Det regnar nästan varje dag känns det som.
Det är december och det regnar. Vart är snön? Jag börjar
bli trött på det här vädret, men så slår det mig att jag faktiskt
om 23 dagar slipper det här. Jag kommer att byta ut regn och
4 plusgrader mot sol och 30 plusgrader, byta asfalt mot sandstrand
och köttbullar mot asiatiskt. Resan snurrar i mitt huvud varenda dag.
Jag är otroligt glad att jag valde att göra den här resan för jag vet att
det kommer göra mig gott. Den bästa början på 2009 kommer jag få.
2009 som ska bli förändringens år för mig.



.

Kommentarer
Postat av: Jokiee

Jäklar tjejen ditt liv flyter på i rätt riktning;)

Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2008-12-08 @ 23:34:56
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: sandra

svar:ok men då vet jag att jag inte hinner. tack för tipset!

2008-12-09 @ 10:24:23
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback