två dagar kvar till paradiset

2008-12-29 @ 09:21:59
God morgon.

Det är 2 dagar kvar tills jag åker. Igår var jag trött efter avskedsfesten på
lördagskvällen som slutade med alldeles för lite sömn och jag fick en
del sms och meddelanden på facebook från folk som skriver så gulliga
saker, att de kommer sakna mig. Det känns väldigt jobbigt att behöva åka
ifrån dom man tycker om. Syster kom in på mitt rum och grät för att jag ska
åka och då brast det, så vi satt där och grät. Jobbig dag igår, får hoppas jag
håller mig samman lite mer idag. Den här dagen kommer nog gå rätt fort,
jag ska ta fram alla saker som ska packas och gå ner på stan för att köpa
lite småsaker. Ska även till min frisör Línda och färga ögonbryn och ögonfransar.

Avskedsfesten i lördags var lyckad! Vi var ca 25 personer i en hyrd lokal och
jag och anna hade fixat med kycklingspett, snittar och bröd med dipp. Sedan
blev det utgång och det var trevligt! Slutade med mat på Max och sen taxi hem
med Anna och Kim från jobbet. Vi sov 3 stycken i min 120-säng och det var
trångt kan jag lova. En mycket lyckad och rolig kväll och jag tackar alla som var
där och för presenterna jag fick ! Kommer sakna er !




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback