24 september

2008-09-24 @ 09:41:59
God morgon! Synd att det inte är lika soligt idag
som det var igår!

Jag ska snart gå ner i köket och göra iordning en stor
frukost för jag är riktigt hungrig. Klockan 11 ska jag möta
Eme och vi ska gå och fika på stan. Jag ska även köpa
lite småskit till rummet om jag hittar något. En stor och
mysig kofta i grått står också högt på listan.

 

Nu har jag köpt biljetter ner till Göteborg. Jag kommer va
borta 26:e till 28:e. Olle har ju flyttat dit och det är dags för
mig att hälsa på! Norrköping är inte sig likt utan min vän.
Dessutom är Göteborg en helmysig stad och det ska bli
riktigt kul att få se mer och göra lite roliga saker.

Ha en bra dag allihopa!

.

Kommentarer
Postat av: anna

du kan få komma och titta på idol hos Moa ikväll ;)

Postat av: challe

VAD KUL ATT DU KAN KOMMA NED TILL GÖTEBORG DÅ SOM ÄR 30 MINUTER IFRÅN MIG NÄR DU INTE HÄLSAT PÅ MIG PÅ ÖVER 1 ÅR :( :( :( duuuummmaaaa annnnaaaaa

2008-09-25 @ 00:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback