brännskadad, here i come

2008-09-25 @ 09:34:40
God solig morgon!

Förra veckan brände jag sönder vänster ringfinger på
min plattång - 200 graderus varmus. Jag klämde fingret
i den. Idag har jag fula sår på fingret. hej hej ärr. Inte nog med
det. Idag hade jag satt ugnen på 200 grader, även den, och så
ska jag ta ut gallret och sedan sätta i det igen. Bara det att jag
tänkte att det kunde va bra att gå emot min kära högerbiceps
på vägen. ÅH AJ SATAN VAD ONT DET GJORDE ! brännskadad
for life. vad är det med mig?

I alla fall var det inte det jag tänkte ägna min dag åt. Jag ska faktiskt
städa rummet. Alla kläder som ligger både här och där ska in på sin
rätta plats - garderoben. Sen ska jag packa ner flytta-hemifrån-saker
i ännu en låda och sen ska lådorna ner i källaren. Mamma och pappa
har fått hyra ett extra förråd här där mina grejer står. haha. dom vill bli
av med mig snart tror jag. Sen måste jag göra en packningslista till
Göteborg och även börja packa. Jag åker imorrn förmiddag och jag ska
jobba 15-22.15 idag så det måste va klart innan.

Hej och hå den här dagen lär gå undan.

.

Kommentarer
Postat av: henka

Du har för stora biceps anna ;P men de låter fränt då borde du ju ha sånadär ränder på armen som köttet får när man lägger de på grillen...eller?

2008-09-25 @ 21:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback