god morgon, till...?

2008-09-10 @ 07:34:56
Men god morgon! Jag har börjar fundera på vilka jag
egentligen skriver god morgon till.. eller skriver till
över huvud taget. Det börjar kännas en aningen läskigt det här.
Nu är det över 20 personer som läser den här ibland sarkastiska,
desperata, svärande bloggen. Det känns lixom som hjälp! Och det
är väl bara för mig att inse att min familj/släkt har hittat hit på ett eller
annat sätt och jag skulle gissa att det beror på min kära kusin
Matilda.
Där blir jag ju numera länkad titt som tätt  ;)  så hej alla som läser som
kommer från Matildas blogg!

Om det är så att familj och släkt läser min blogg, då kanske jag ska passa
mig för innehållet? haha det här blir svårt. något att klura på.
Men nu släpper jag det för snart ska jag in i duschen och göra mig
redo för dagens tripp till Stockholm !

Ha en bra dag, det ska jag !

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback