i en stor mysig kofta

2008-09-30 @ 18:59:39
Nu är jag tillbaka. det kan ta ett litet tag att göra det
när man har fattat ett jobbigt beslut. klart jag är ledsen
men jag känner verkligen att det här var rätt. och nu kan
jag fokusera på mig och mina drömmar och mål fullt ut.
Imorgon går vi in i oktober. denna månad har jag lite press
på mig att ha bestämt mig för vad jag ska göra efter årsskiftet.
Asien? Au-Pair? Flytta? Plugga? Det är svårt när det finns så
många vägar. Men det som är så härligt denna gång med mina
beslut är att jag kan verkligen välja vad jag vill göra, alla dessa
alternativ är möjliga. Jag måste bara helt enkelt komma på vilket
jag känner starkast för och vad som blir smartast för mig.

Nu sitter jag och avnjuter Albert Hammond jr. musik. gitarrist
i the strokes, ett riktigt bra band och AH jr.s musik är bra den med!
Jag sitter i en mysig grå kofta jag köpte igår på bik bok, köpte även
en naturvit som också är jättemysig. Sen blev det en klänning till
på fredag och lite smått och gott till det. Bra att shoppa massa innan
sin födelsedag? yeah yeah, jag har ju en bra lön så varför inte?

Ikväll kommer Jakob hit, jag ska vara lite stöd för honom i en
svår fråga. underbara Jakob !

 
Elin och jag, midsommar -08

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback