i helgen var jag gatpirat

2008-09-15 @ 14:49:01



Japp. här har vi mig då. fullt utklädd till gatpirat som jag så fint kallar det.
Anledningen till det är att jag var mer som en pirat som gick på gatan.
Men mormor var inte med på den här festen så inte behövde jag va pryd inte!
Kul kväll kan man väl säga att det var, fast jag måste nog säga att det började
på topp, lixom det var 100 % kul först och sen gick det neråt. Kanske i takt med
att promillen ökade. Men men, måste ändå konstatera att det var roligt.

Det värsta av allt var dagen efter. Lite smått huvudvärk och sjukt sugen på
chips med dipp som jag visste fanns kvar sen förfesten. Så kommer man hem
vid två på dagen, har planerat att gå på chipsskålen till frukost och lunch och vad
möts man av då? Mamma säger glatt "jag och pappa åt upp dina chips igår...
och din dipp
" WHAAAAAAAT?! skojar du?! fy fan jag blev som ett åskmoln och
fick alltså äta rester istället. min plan sprack och mitt hat växte. snacka om desperat.

på facebook finns alla bilder för den som är intresserad.

.


Kommentarer
Postat av: anna

söt liten pirat flicka :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback