jag lyckas alltid vara trött

2008-09-06 @ 17:50:21
Trött idag igen, har varit konstant trött i en vecka. Har varit ganska
pigg idag på dagen men efter nästan två timmar stenhård träning
på gymmet förut så är jag i princip död. Fast jag älskar att träna på
gymmet så jag ska inte klaga egentligen, speciellt inte när man ser
resultat ! helt utmattad i kroppen nu.

Ikväll då, ja, lördagskväll. Victor har bjudit över mig till honom där det
ska drickas och umgås. Synd att jag är trött, men jag vet ju att jag kommer
igång sen i alla fall. Något som suger är att jag ska upp 06 imorrn för
att jobba 7-13. usch, verkligen usch. Så det lär bli lugnt. fast jag känner
ju mig själv. blir alltid för sugen. men det är sånt som märks !

puss på er.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback