jobbdag

2008-09-03 @ 13:35:37
 

H
ar jobbat hos pappa på förmiddan, blev klar strax efter halv 12.
Åt varma mackor till lunch med fetaost till samtidigt som jag
kollade ett avsnitt sex and the city. har stor lust att gå och lägga
mig och sova, men jag ska jobba på ICA 15-22.15 så sova får jag
göra i natt istället.

Imorgon ska jag till min frisör Linda. Har gått hos henne i flera år, hon
förstår mig så jag skulle inte kunna gå till någon annan. Jag testade
en gång men jag blev bara missnöjd. I alla fall så ska vi klippa topparna
och färga/slinga. Jag har dock inte bestämt hur jag vill ha än, men det
löser sig då.

Fick en sms-avisering nyss. Mina kläder jag beställde från zoovillage
har kommit, synd bara att de inte kan hämtas förens efter 17 som tidigast idag.
Då är ju jag på jobbet! Får alltså hämta ut dom imorgon istället. spännande  :)

.

Kommentarer
Postat av: din challe

snart ska jag rädda dig. och du ska rädda mig.

och vi ska åka till London och leva livet.

promise? ;)

2008-09-04 @ 08:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback