Sorry alltså

2008-09-11 @ 21:42:04
Jag är rätt seg. och bilder är det dåligt med.
Hur som hade jag det riktigt bra i Stockolm med Victor.
Vi åkte bil upp, parkerade (gratis) vid Heron City och tog
tunnelbanan in till t-centralen. Sen gick vi omkring på stan
och köpte både det ena och det andra. Det regnade vilket inte
störde oss så mycket till en början. Efter nåra timmar var vi
ganska så blöta och jag började frysa. Vi kollade på E som
gjorde högvakt, var kul att se ;)  Sen åkte vi hem med stjärtvärmen
på högsta för min del. Det jag fick med mig hem var löshår, örhängen,
bandanas, höststövlar, två bälten, lösögonfransar och vantar.

Idag har jag befunnit mig på ICA från klockan 06 imorse till klockan
16. Rätt tufft att gå upp 05 och jobba 10 timmar. Men men, drog till
gymmet med både mamma och pappa och det var riktigt skönt!
Har jag sytt på clips på mitt nya löshår och även klippt till det lite.

Nu är jag väl förtjänt av kvällsmackor och ett eller två avsnitt sex and the city.

god natt !

.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Bläää visst är det svårt? vad har du för böcker? Hittade du nått kul i stockholm? Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback